Schoolschaaktoernooi 2014

Op vrijdagochtend 24 oktober 2014 organiseerde schaakvereniging Papendrecht/Alblasserdam wederom het jaarlijkse Schoolschaaktoernooi.

Schoolschaak toernooi 2014

Alle prijswinnaars van het schoolschaaktoernooi op een rijtje.

Aan deze editie deden 27 kinderen mee van 7 verschillende scholen uit Papendrecht. In poule A werd door 10 kinderen uit groep 7 en 8 gestreden om de bekers. De andere kinderen uit groep 3 t/m 6 zaten in poule B. Voor de meeste kinderen uit deze groep was het hun eerste toernooi en daarom ook een mooie gelegenheid om beter te leren schaken. Sander Korsten van de Beatrix school won poule A en Geert Brandt van de Augustinusschool won poule B. Beiden zijn lid van de schaakvereniging. Een aantal enthousiaste kinderen zullen we zeker terug zien op de schaakclub, waar dinsdagavond vanaf 18.45 uur les wordt gegeven.