Kemper jeugdschaaktoernooi 2015

Op zaterdagmiddag 6 juni 2015 vond het op één na laatste RSB Grand Prix toernooi van het seizoen plaats in de benedenzaal van het Cultureel Centrum Landvast in Alblasserdam. In het totaal streden 64 jeugdschakers voor de eerste plaats in hun poule en natuurlijk ook voor punten in het Grand Prix toernooi.

RSB Grand Prix: Het Kemper jeugd toernooi 2015

Sponsor Louis Kemper opent het op één na laatste RSB Grand Prix jeugdtoernooi van het seizoen 2014/2015, het seizoen waarin de RSB Jeugd Grand Prix weer nieuw leven werd ingeblazen.

Om iets na 1 uur werd door de sponsor, Louis Kemper, het toernooi geopend met de eerste zet aan het 1e bord van poule 1. Daarmee was het toernooi begonnen en konden alle jeugdige schakers hun eerste wedstrijd gaan spelen. Per poule werden er in het totaal 7 partijen van elk 15 minuten p.p. gespeeld door de deelnemers. Na ruim 3 uur schaken hadden alle spelers alles gegeven en was het tijd voor de prijsuitreiking.

De winnaars van iedere poule staan hieronder vermeld.

• Poule 1: Cedric Kerkmeester
  • Poule 2: Lennard van Hal
  • Poule 3: Mika Jasuja
  • Poule 4: Geert Brandt
  • Poule 5: Lana van Dongen
  • Poule 6: Enrique Hekker
  • Poule 7: Chivaro Friendwijk
  • Poule 8: Niels van Herk

En daarmee is ook dit weer een geslaagd jeugdtoernooi geweest, mede door de inzet van alle vrijwilligers.