Lid worden van Schaakclub PASCAL

Kom naar de club

Elke dinsdagavond komen de schaakliefhebbers samen in het gezellige Denksportcentrum in Papendrecht. Bij de club kan geschaakt worden op elk niveau; van de beginnende schaker, huis-, tuin- en keukenschaker tot en met de gevorderde schaker. Belanrijk vinden we dat er een goede sfeer heerst en dat de schakers zich op ieder niveau zich bij ons thuis voelen.

KNSB promo: Schaken in clubverband

Volwassenen

Interne competitie

De volwassen leden schaken gezellig tegen elkaar in de interne competitie.

Bij de schaakclub speel je tegen iemand van je eigen speelsterkte. Want partijen moeten leuk en spannend zijn! Het clubkampioenschap wordt behaald door de Keizercompetitie te winnen. Er is maar één clubkampioen. En als je geen kampioen wordt? Dan speel je in het Keizersysteem elke dinsdag spannende partijen tegen een tegenstander van je eigen niveau. Want de Keizercompetitie is bij uitstek geschikt om met beginnende, gevorderde en sterke spelers competitie te spelen met voor iedereen leuke en spannende partijen. Dus juist ook als je wilt beginnen met schaken!

Naast de clubcompetitie, wordt in teams meegedaan aan de regionale bondscompetitie. Ook is er 3 avonden per jaar een snelschaak competitie en wordt het jaar afgesloten met een rapid competitie.

Schaaktraining (ook voor volwassenen)

Ervaren clubspelers geven aan jong en oud trainingen op verschillende niveaus. Als u nog niet kunt schaken, dan kunt aanschuiven bij de training voor beginners!

Lidmaatschap

De senioren betalen € 120 en jeugdleden € 72 contributie per jaar. Naast het lidmaatschap ontvangt men regelmatig het schaakmagazine van de Koninklijke Schaakbond.

Lid worden?

Kom eens vrijblijvend langs op onze vereniging. De schaakvereniging PASCAL is gevestigd in het Denksportcentrum. De vereniging is goed te bereiken met het openbaar vervoer of de auto.

Hopelijk mogen wij u gauw verwelkomen op onze vereniging!